Vaccinationen avklarad

Nu har vi kommit hem från bvc för en stund sedan. Julian väger nu 9980 gram och är 74 centimeter lång. Lillkillen har växt 2,5 centimeter på drygt en månad. Mammas lilla kille börjar att bli stor. Vaccinationen gick kalasbra. Bvc-sköterskan hade en sjuksköterskestudent med sig som blåste massa fina såpbubblor som Julian fick kika på medan sprutan gavs. Gnällde till precis innan det var klart, sen blev det inge mer. Duktig kille! Nu hoppas jag bara att han slipper hög feber som tydligen är väldigt vanligt men skulle han få det så löser vi det också. Lite alvedon inhandlades på apoteket innan vi gick hem.

Nu blir det bara till att vara hemma och inte göra någonting. Kände mig piggare gällande förkylningen imorse men nu känns det sämre igen. Blä! Ska köra ner kärleken på Oleary´s när han kommer hem från jobbet. Ikväll ska han med laget på giffarna. Jag och Julian myser på här hemma.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hello darling! Hoppas du får en mysig kväll med lilltrollet! Det går säkert bra med ev febern också.

Kramis!

2011-10-17 @ 13:46:39
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: Bodypalace

haha sköterskan gjorde något liknande för att distrahera mig när jag skulle ta för fågelinfluensan haha och jag är 21! xD inte ens rädd för sprutor så förstår inte varför hon gjorde så, kanske bara ville vara rolig?

2011-10-17 @ 14:48:21
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0