Beställt

Nu är glasögonen beställda. Blev paret jag visade i förra inlägget samt dessa nedan.
Fick lägga till 600 kronor för att få två par och den kostnaden var då för att få repskydd
samt antireflex på båda paren. Kul att kunna variera sig lite. Så om en till två veckor
äger jag två par nya glasögon som jag förhoppningsvis kommer att använda flitigare
än de jag har idag. Det måste jag göra! Antireflex hade jag tydligen inte på de paren jag
äger idag, så troligtvis kommer det inte att bli lika jobbigt att köra bil i mörker då
jag får de nya, härligt!



Nu ska jag mysa med min vackra son. Ikväll blir det mys med grönsaker och dipp.
Hoppas att alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0