Fullt upp

Julian hade fullt upp och väldigt skoj på bvc med de andra barnen igår. Han och en liten fin tjej vid namn Simone tog och pussade varandra, så sött och jag är lite ledsen över att jag inte hade kameran framme och fick det på bild. Båda två sträckte sig mot varandra och pussade varandra på munnen, sötnosarna. Stor han blivit vår lilla kille, väger nu 9600 gram och är 71,5 centimeter lång. Den tolfte oktober ska vi dit nästa gång för att vaccinera lilleman inför Egyptenresan. Resan är nu betald och jag längtar något fruktansvärt efter att få åka iväg mot varmare breddgrader. Kommer att bli hur bra som helst.


Såhär lycklig var Julian då vi kom till bvc.

Idag har det varit fullt upp med att städa och plocka undan inför lägenhetsvisningen som var i eftermiddags. Robban och svärfar har nu fixat så det sitter en planka som täcker tomrummet som varit i vårt kök. Så nu ser det mycket bättre. Visningen hade enligt mäklaren gått bra, folk lät positiva så nu är det bara att hoppas på det bästa. Nu är det snart helg igen och jag förstår inte vart veckorna tar vägen. Imorgon ska jag och Julian till mamma och Micke där vi sover kvar då Robban ska jobba natt nu tre nätter framöver. På lördag åker vi ut till finaste lillasyster och hälsar på hon och hennes fina familj. Hoppas på lite bättre väder än det varit de senaste dagarna, om det i alla fall vill vara uppehåll.

Nu ska jag mysa med min lilla diamant och snart ska vi nog ta o kika på hockeyn som visas. Mitt lag, Frölunda, går det såhär långt väldigt bra för. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0