Gäsp

Blev inte någon sovmorgon idag heller. Får väl skylla mig själv lite över att jag inte känner mig sådär jättepigg då jag inte kom i säng innan tolv igår. Lilleman vaknade kvart i sex men har i alla fall återigen sovit hela natten vilket är skönt. Så jag ska inte gnälla, men jag kommer nog alltid att vara en morgontrött varelse så måste få gnälla lite ändå. Men nu känner jag mig pigg, ska fixa en kopp kaffe nu sen blir det mys med finaste trollet. Runt tiosnåret ska vi bege oss ut till Birsta och Drakborgen. Kommer säkert att bli riktigt trevligt.

Ha en trevlig dag!



Vi för ca en månad sedan.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag hoppas ni haft en fin dag. Själv kom jag nyligen hem. Kylen och frysen är på plats. Blir riktigt bra! Puss på dig!

2011-09-02 @ 21:21:58
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: A-m

Åh visste inte att du börjat blogga igen!! Jag ska skärpa mig, snart :D måste ses inom kort. Kramar!!

2011-09-02 @ 22:29:13
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0