Hos Victoria

Har haft en supermysig eftermiddag och förkväll hemma hos Vickis. Nu är vi hemma och Julian har fått på sig pyamasen och ska snart få kvällsvällingen innan läggning. Jag ska ta mig en dusch när lilleman somnat och sedan vänta på att min andra hälft ska komma hem så jag får mysa lite.

Hos Victoria i bilder:


Vickans smarriga bullar. Även Julian tyckte att det var gott.


Checkar in ugnen.


När dammsugaren åkte fram var Julian snabb att
känna och klämma på den.


Vi.

Vettetusan varför jag inte tog någon bild på den fina värdinnan.
Bjussar på en gammal bild på Victoria och mig istället.
Tack för en toppeneftermiddag kära vän! Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0