Längtar bort

Under eftermiddagen gick jag och Julian och hälsade på Vickis som i skrivande stund sitter på ett litet flygplan på väg mot Turkiet för en veckas semester. Jag kommer att sakna henne, men förhoppningsvis går veckan fort och förhoppningsvis får hon en toppenvecka i värmen för att ladda batterierna för den mörka årstid som väntar här hemma. Jag hade gärna åkt till värmen nu jag med, men det dröjer inte alltför länge innan vi också åker iväg en vecka. Tredje november åker jag, Robban, Julian, Mamma, Micke, mormor och morfar till Egypten. Det ska bli så otroligt skönt och jag hoppas att tiden går fort. Det kommer att bli super, är jag helt övertygad om. Bilderna nedan visar området där vi ska bo, där vi ska må så otroligt bra och bara njuta. Längtar som en tok!



Bilder lånade från fritidsresor.se



Lillgosen och Victoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0