Nya skor och lära-gå-vagn

Igår när vi var halvvägs till stan ångrade jag mig nästan att vi lämnade hemmet. Regnet tilltog och blåsten blev allt värre. Det rann om mig när vi tillslut var nere på stan. Tur att man har regnskydd på vagnen så att Julian inte blev blöt. Som tur var så blev inte stadsturen förgäves utan hem kom vi med ett par nya skor till Julian som han kan ha i höst innan vintern kommer.

Har även kikat runt lite efter en lära-gå-vagn till vår lilla man som gärna går efter alla möbler här hemma. Hittade en på blocket förra veckan och kontaktades av ägaren till den igår som skickade bild på den. Den var i superskick och för endast 50 kronor blev den vår. Robban hämtade den efter jobbet så både igår och idag har Julian gått med hjälp av den.


Vår duktiga lilla kille.

Idag har vi haft skorvbehandling samt att lilleman plaskat i sin badbalja. Från nio fram till nu har den lilla stjärnan varit trött men inte alls velat sova vilket resulterat i massa gnäll o grin. Men nu sover han äntligen så när han vaknar är han säkerligen den glada lilla varelsen som han brukar vara. Vi ska på bvc 14.15 och se om han växt något. Sedan bär det av hem till Vickis för att käka middag och äta nybakta bullar. Ses framemot! Ikväll när kärleken kommer hem från jobbet ska vi se klart en film som vi började se igår. Blir en bra dag idag med helt enkelt.


Jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0