Tänder ett ljus

Denhär dagen har bara försvunnit, trots att den på ett sätt känns så otroligt lång.
Tvättat har jag gjort så nu är alla kläder rena igen, skönt. Myst en massa med min
lilla prins har jag också hunnit med, även myst en del med den stora kärleken
då han piggnade till efter gårdagsnatten.



Mys och bus med min lilla diamant innan han sov middag.

Nu har jag precis bäddat rent i vår säng, lagt in alla rena kläder i garderoben samt plockat
undan alla grejer som legat utspridda i lägenheten. Ni som känner mig vet att jag inte är
överförtjust när det är stökigt och rörigt så nu kan jag slappna av.

Får se vad vi hittar på imorgon, kanske drar på kyrkis i Granlo om AnnaMia piggnar på sig,
annars får det bli till veckan. Ska i alla fall hämta ut mina glasögon, det är det enda jag vet säkert.
Sen ska jag och Lisa ut och promenixa med våra barnvagnar också, hoppas det inte regnar.

Istället för att tända många ljus har jag ikväll bara tänt ett ljus,
ett ljus för dig pappa som jag tänker sådär extra mycket på idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0