Tidig morgon.

När man fått kliva upp runt halvåtta några dagar i rad så känns det väldigt tidigt att kliva upp halvsju. Så blev det idag och jag kände mig som en zombie. Men piggnade på mig och tog och städade akvariet sen när kärleken vaknade. Så nu är det rent och fint hos mina fiskar och räkor. Blev sedan trött igen så då la jag mig bredvid Julian och sov en och enhalv timme till. Skönt. Nu är jag pigg och Julian också för den delen. Julian har precis ätit lunch och åt även lite apelsin med mig, gott tyckte han.



Nu är vi båda påklädda och ska strax efter ett bege oss mot bvc för föräldragrupp.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas det blir rätt idag med bvc..;-)

Tack för igår. Nu har jag målat listerna andra varvet och det ser bra ut!

PUSS och Kram! Lavvo!

2011-09-21 @ 15:19:32
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0