Torsdag

Igår blev det inte många knop gjorda. En liten promenad tog jag och Julian sen var vi bara inne o slöade hela dagen. Lammgrytan blev lyckad och kommer att göras igen.



Idag har vi varit på hudmottagningen för att få någon hjälp mot min förbaskade hud som varit katastrofal den senaste tiden. Fick träffa en läkare så nu har jag fått starka kortisonsalvor utskrivna samt att jag ska gå och sola. Troligen så blir det solning på stan då det blir svårt att lösa med Julian om jag ska sola uppe på sjukhuset. Men förhoppningsvis så blir huden i alla fall bättre nu. Är så förbannat less på denna eksem, samtidigt så ska jag inte klaga, hade kunnat drabbas av något mycket värre.



Nu har vi precis träffat Lisa och lilla Ludwig. Skulle ut och promenixa men blev inte en så lång prommis då vi båda var kaffesugna. Gick hem till mig och drack kaffe och surrade lite istället. Nu ska vi bara ta det lugnt innan vi ska ta bussen upp till Granloholm för att möta upp kärleken och kika på ett radhus. Får se om det är lika bra som det ser ut att vara.


Ludwig, jag och Julian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0