Underbara väder!

Vilken härlig dag det varit idag! Såhär varmt och skönt får det gärna fortsätta att vara tycker jag. Man blir glad och får så mycket extra energi då solen skiner. Dagen har gått otroligt fort idag. Gick en sväng på stan medan vi inväntade Julians faster. Jag hittade mig två par jeans och en tröja, välbehövligt med lite nytt bland alla gamla trasor som hänger i min garderob. När Maria kom och tog Julian så tog jag bussen till Kicki och Leo. Där åt vi en god morotsoppa till lunch och drack gott kaffe med en bit äppelkaka innan vi gick ut i det fina vädret. Leo tycker om att gunga lika mycket som Julian och kröp sedan runt i sandlådan. Mycket trevliga timmar tillsammans med fina människor.


Finaste Leo.

Maria, Nora och Julian mötte sedan upp mig när jag kom tillbaka till stan. Julian hade fått en jättefin höstjacka och en mysig stickad tröja av sin faster medan hon var barnvakt. Tack tack, säger Julian för det. Jag, Julian och Nora gick sedan en vända till på stan och bytte storlek på jackan samt att jag inte kunde låta bli att köpa en ny outfit till lilleman.


Den fina jackan och tröjan.


Julians nya outfit.

På väg hem fick Julian gunga lite, sedan blev det städning för hela slanten. Julian kollade så att dammsugaren skötte sig, min duktiga lilla kille. Mamma och Micke kom förbi en sväng också och myste lite med lilleman. Nu har gullet somnat, trött idag. Jag väntar på att hjärtat ska komma hem från jobbet så ska vi se på Sons of Anarchy.

Imorgon ska jag, Julian och Vickis åka och hälsa på fina Marisa och Wilma. Hoppas att jag kommer ihåg kameran så jag kan ta lite bilder på dessa fina individer. Kommer att bli supertrevligt.

Fick tidigare ikväll ett samtal från kära Jasmina. Som jag saknar den tjejen!


En gammal bild från november -08 på mig och Jazz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0