Arbetshelgen över

Nu är jobbhelgen plötsligt över och jag överlevde. Kände mig totalt bortkommen när jag anlände till jobbet igår förmiddag men efter bara en liten stund så var man tillbaka i rutinerna igen. Det har varit roligt tiden har gått otroligt fort. Jag känner även vad nödvändigt det är att få lite miljöombyte, jag behöver det. Saknat min lilla gos har jag gjort men jag vet ju att han haft det bra så det har gått bra det också. Nu dröjer det tre veckor tills det är dags för jobb nästa gång.

Ligger och kikar på Idol nu, sen ska jag nog krypa ner i sängen och bara ta det lugnt och förhoppningsvis somna i god tid. Får se vad morgondagen har att erbjuda. Är det inte ösregn eller storm ute så vet jag i alla fall en liten kille som är sugen på att gunga så då blir det till att uppsöka en lekpark. Det visar sig.


Killen som inte vill vara still när kameran är framme.
Mammas lilla buskille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0