Hela tänder

Inga tänder var skadade sa tandläkaren lugnande. Svullnaden började att gå ner redan under eftermiddagen igår så det ser mycket bättre ut. Hälsade på Vickis en sväng igår innan hjärtat slutade jobbet. När han slutade åkte vi ut på Babyproffsen och köpte en ny bilbarnstol som vi är kanonnöjda med. Köpte även en åkpåse till vagnen.


Lillgosen imorse.

Idag har vi varit ute och strosat i Birsta i princip hela dagen. Fyra nya pyamaser blev det till lilleman. Handlat lite mat har vi också gjort. Var på en visning på ett radhus i granloholm men det var inte alls av intresse. Tyvärr blev det inget med radhuset som vi verkligen var intresserade av då budgivningen drog iväg ordentligt. Det blev klart igår så det känns väldigt surt då vi så gärna hade velat ha det. Men men, det är bara att kika vidare, försöka att hålla sig positiv och hoppas att just vårt framtidsboende dyker upp inom en snar framtid. Vi är ju som jag nämnt tidigare på gång med försäljning av vår lägenhet så allt för mycket tid har vi inte på oss. I krisfall så får vi bo hos mina päron tills vi hittar något. Men det tar vi när det kommer.

Ikväll blir det bara lugnt hemma, känner mig helt slut. Mysa med fina familjen min får det bli.


I nya stolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0