Dåligt med uppdatering

Någon större lust att blogga har inte infunnit sig den senaste tiden, varpå denna bloggtorka. Går omkring och är trött mest hela tiden, dagarna passerar en efter en och jag har väl inte gjort så himla mycket.

Julian har blivit förkyld, lite febrig och inte sovit speciellt bra de senaste två nätterna. Natten som var hade han det väldigt jobbigt med andningen plus hosta med slem och man riktigt hörde hur ont det gjorde varje gång han skulle kraxa. Vi var nära att åka in till akuten för att se om de kunde hjälpa honom på något sätt vid femtiden imorse men efter att han inhalerat och fått alvedon så mådde han bättre så det blev aldrig av. Nu har han nyss somnat och jag har laddat upp och gett honom alvedon, hostmedicin, slemlösande medicin samt hans två olika inhalationer så nu hoppas jag på en bättre natt. Vill att min lilla skatt ska få bli frisk och kry så fort som möjligt. Tur är det att han är glad och "som vanligt" dagtid bortsett från lite sämre aptit.


Julian i söndags då vi åkte ut till Bommen och åt middag hos Alex,
Sandra och barnen. Tacos åt vi och gott som attan var det!

Imorgon ska jag och Julian umgås med lillasyster. Blir en tripp till DollarStore innan vi åker med hem till henne. Hoppas på finare väder och en friskare son så vi kan vara ute och ha det bra. Hoppas, hoppas, hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0