Nu är det klippt!

I förmiddags tog jag fram sax, kam och rakmaskin för att korta ner Julians hår. I nacken var det alldeles för långt och den lilla "svansen" var alldeles för tjock och lång. Lilla killen var hur duktig som helst och satt så pass stilla att frisyren blev helt okej. Var mycket lättare att använda rakmaskinen än saxen så körde i princip bara med den. Sedan blev det till att bada och duscha bort allt hår från min lilla gosses kropp.


Min nyklippta och nybadade lilla grabb.

I övrigt har vi inte gjort speciellt mycket idag. Deklarerat har vi i alla fall gjort så nu är det ur världen. Var iväg och trände under eftermiddagen, ett mindre roligt pass som jag inte kommer att gå på igen, var inte min grej. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen. Imorgon har vi planer på att åka till drakborgen så att julian får leka av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0