Påskhelgen


En fin påskbukett som mormor och morfar lämnade.


Julians påskägg innehållande badshorts, juice och majspuffar.



En solig eftermiddag i början av påskhelgen.

Nu har påsken passerat och jag har knappt suttit vid en dator varför jag inte bloggat något. Vad vi har haft för oss minns jag knappt men i lördags var i alla fall jag, Julian, mamma och Micke i Stöde och hälsade på. Där åt vi god lunch och middag, hälsade på gammelfarfar som även denna gång blev glad över att se Julian samt att vi var ute en sväng i det då jättekyliga vädret.


Vädret var allt annat än skönt under denna utevistelse.


Lilla Lexie fick vi även träffa och mysa med då vi var i Stöde.

I måndags kväll träffade jag Jasmina, Lina, Emilia och AnnaMaria. Vi käkade på BiteLine och surrade en massa. Så otroligt trevligt att träffa alla tjejerna, underbara vänner. Hoppas att det nu inte dröjer alltför länge innan vi alla kan samlas och ses igen.

Jasmina ska jag och Julian träffa idag innan hon åker hemöver till Göteborg igen. Imorgon åker jag, mamma och Linn ner till huvudstaden för att se Emilia i musikalen Dirty Dancing där hon spelar huvudrollen Baby. Ska bli myspys att få åka iväg med mamsen och lillasyster på en miniweekend. Kommer att bli hur bra som helst. Förhoppningsvis får jag även träffa två av mina bästa vänner som bor där nere, Ethiopia och Maria. Jag saknar dom, massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0