Perfekt



Gissa om jag njöt av att vara med min lilla solstråle i lördags? Något fruktansvärt är svaret. Hur mysig som helst har han varit de senaste dagarna och han lyser verkligen upp min tillvaro, obeskrivligt mycket. Hur ska jag klara mig utan min lilla guldklimp då jag åker till Barcelona? Samtidigt som jag längtar så gruvar jag mig, fast det kommer att gå bra, särskilt för Julian som inte kommer fara illa över att jag är borta alls. Det blir värre för mig som kommer sakna hur mycket som helst, men det blir bra. Snart åker vi, jag och Victoria, och det blir super.


Kommentarer
Postat av: Vickis

Det kommer att gå bra, och behöver du gosa/låta tårarna rinna med någon så ställer jag och min axel upp! =) Lavvo!

2012-04-16 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0