Snygg sommaroutfit till lilleman

Dagen började tidigt idag, strax efter sex vaknade lilleman och jag var verkligen hur trött som helst. Vid halv sju lyckades jag till slut ta mig upp ur sängen och Julian hade då pratat på en stund och var nöjd över att äntligen få komma upp ur sängen. Vi hade sedan morgonmys och tvättade en maskin, städade lite i köket och så. Robban kom hem med lunch som vi åt innan jag tog Julian i vagnen och gick ner till svärmor och hälsade på en sväng.

Väl hemma igen gjorde jag iordning lite middag och därefter kom mormor och morfar förbi på en fika. Har nyss kommit hem efter en prommis med Evin så nu ska jag snart göra mig iordning för sängen och förhoppningsvis somna tidigt. Trots att dagen började så tidigt så har den gått fort, förstår inte riktigt vart timmarna tar vägen.


Här är shortsen och t-shirten jag köpte till Julian i Stockholm. Snygga va?! Lillasyster hittade den
supersöta tröjan som Julian kommer att vara så galet tjusig i. Nu väntar vi bara på sommaren och
värmen.


Kommentarer
Postat av: Vickis

SUPERschysta kläder, diggar tischan! =)

2012-04-16 @ 22:17:01
Postat av: Emelie

Tack själv, super trevligt! :-) vilka snygga plagg! :-D

2012-04-16 @ 22:24:24
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: Lisa

Galet fin tröja!! Pussa prinsen!

2012-04-16 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0