Update

Då har helgen passerat och även måndagen börjar nå sitt slut. Lördagen bjöd på en toppentrevlig kväll hemma hos Victoria med temat Ljust och fräscht. Där träffade jag massa trevliga människor, åt och drack gott och hade det väldigt trevligt. Runt tolvsnåret var vi fem brudar som gick in till stan för att dansa och se vad kroglivet bjöd på och där hade vi det trevligt. Vid tvåtiden kom dock tröttheten smygande över mig så jag åkte hemöver då, nöjd efter en väldigt lyckad kväll. Tack alla inblandade för en lyckad kväll, allra främst Victoria.


Vickis och jag (bild lånad från Emelies blogg).

Söndagen var lugn och jag gjorde inte alltför mycket. Sov ut vilket var hur skönt som helst, var ute i blåsten med min lilla gosse en sväng, handlade lite käk med mamsen var typ det enda.

Idag har jag och Julian varit ute hos lillasyster och hälsat på. Vi lagade lunch och var ute i det rätt så fina vädret. Trevliga timmar var det. For sedan hem och lämnade Julian innan jag for iväg mot jobbet för att ha lönesamtal samt att jag lade schemat för kommande period. Kommer inte göra annat än att jobba då jag börjar jobbar 100%, lite motigt känns det allt.


Kussarna myser.


Ute på promenaden.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv!! :-) Jätte roligt att ses, som alltid! Självklart går det bra! :-) gillar bilden på er!

2012-04-02 @ 23:01:28
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0