Min duktiga lilla kille!


Spolningen gick mycket bättre både andra och tredje gången. Mammas duktiga kille. 

Lillgosen sov i nästan tre timmar och efter lite spolning, påklädning, lunchintag och tandborstning åkte vi plus mamma ut till ica maxi och handlade. Plutten skötte sig exemplariskt i vagnen och han är verkligen så lättsam att ta med sig överallt, något jag är väldigt tacksam för. Inga krusiduller med min lilla kille inte.

Hemkomna satte jag och mamsen igång med att baka cupcakes. Åkte sedan ut till Essvik för att lämna av hjärtat där som är på lagfest. När jag kom hem igen så hade mamsen nästan blivit klar med middagen. Jag skulle hjälpa till att reda såsen men det lyckades jag inge vidare med då det kokade över under den korta sekunden jag tittade ner på Julian för att se vad han hade för sig. God blev i alla fall middagen och all sås kokade som tur var inte över.


Kycklingrullader, kokta morötter, sås och potatispuré med parmesan.

Nu har vi fikat lite och snart blir det positionen för min del. Känns som man börjar bli lite seg och det kanske inte är så konstigt då man varit vaken sen strax efter fem.


Våra cupcakes

Imorgon ska jag och Julian följa med mormor och morfar till Stöde. Blir en trevlig dag och förhoppningsvis är det fint väder så vi kan vara ute. Ska bli spännande att se hur det går för morbror och familj med renovering av deras hus. Hur som, önskar nu alla en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0