Äntligen blev det av!

Igår gjorde jag något som jag tror förvånar många, inklusive mig själv; jag tränade! Var på friskis och körde ett pass med Lisa och shit vad jobbigt det var, fast ändå roligt. När passet var slut gick vi upp till receptionen och köpte ett terminskort var, så nu ska det tränas!

Det känns i kroppen idag, dock inte så mycket än men det lär bli värre. Men skönt är det också på något sätt. Känner mig peppad som tusan just nu, så jag hoppas att det håller i sig. Fast jag har i och för sig inte så mycket till val utan nu är det bara att pallra sig dit så man inte har kastat pengarna i sjön. Äntligen blev det av!


Bild lånad från google.se

Lilleman ligger och vilar i skrivande stund och jag har precis hängt lite tvätt. Vid ettiden ska vi vara nere på stan för att möta upp hjärtat på banken och surra lite. Blir sedan en sväng ut till lillasyster och hälsa på innan vi far hem och börja packa. Vi åker till fjällen imorgon, ett helt gäng på 16 personer blir vi plus Mimsy som kommer bo i två stugor. Släktträff kan man nästan kalla det och det ska bli skojigt! Förhoppningsvis, om det inte blir alltför kallt, så ska jag nog försöka att ställa mig på min snowboard en eftermiddag vilket jag inte gjort på många år. Kan bli spännande att se hur det ska gå.  


Kommentarer
Postat av: Vickis

Åh vilket upplyftande inlägg!

Både träning, bank och kanske sowboard, halleluja!



Miss you as always...;)

2012-02-01 @ 11:58:44
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: Emelie

Tack så mycket! Då fortsätter jag på samma spår som innan då.. ;-) vad roligt att du köpt kort på Friskis. Jag köpte årskort där i maj, har tränat Max 5 ggr efter det. För dåligt!! Men nu har jag tagit tag i både kost och motion igen. Försöker tänka på att inte stoppa i mig allt för snaskiga saker mitt i veckan och promenerar någon gång i veckan. :-) får väll se om jag hittar mot Friskis också framöver.. ;-) kram!!

2012-02-01 @ 17:39:30
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: a-m

Hej vännen! Duktig du är! Har och tankar om att köpa kort på friskis! Och spännande med hus! Vart är det? Hoppas det går bra. Vi måste ses nåt inom kort! KRAM!

2012-02-06 @ 22:11:55
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0