Berg-och-dalbana

Den här dagen har verkligen känts som en berg-och-dalbana. Julian har verkligen inte varit på sitt allra bästa humör idag vilket gör att en annan blir och känner sig trött och frustrerad. Sedan kom fina Vickis och förgyllde några timmar under eftermiddagen för mig. Har snorat och nyst hela eftermiddagen men tog mig dock iväg ner till Friskis för att dansa lite afrodans. Det var jobbigt och roligt och nu hoppas jag bara att min förkylning inte ska vara värre imorgon. Åkte in till stan och solade innan jag for hem igen. När jag nästan är hemma så ser jag att det sitter en kvittolapp under vindrutetorkaren och som jag befarade så visade det sig att det var en parkeringsböter på 800 kronor.

Just nu är jag så fruktansvärt förbannad på mig själv över denna onödiga utgift samtidigt som jag blir så förbannad då jag ser på det där förbannade kvittot att lapplisan gett mig bötern bara någon minut efter att jag parkerade bilen. Är helt övertygad om att den förbaskade människan såg när jag ställde mig där, men istället för att vara lite juste och säga åt mig att jag stod fel så ger han/hon mig en jävla bot!

Ursäkta för detta ilskna inlägg men måste få skriva av mig lite ilska och frustration. Lägger upp lite fina bilder på mitt vackra barn för att göra inlägget lite trevligare. Nu ska jag duscha och sedan sova så hoppas jag på en bättre morgondag.


Finaste killen som njöt av lite frisk luft idag mitt på dagen.

Ska även passa på att återigen säga grattis till bästa mormor som fyller år idag, hurra, hurra, hurra, hurra!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj han är så snygg lill gosen!! Jävla skit böter!! Tack för idag i alla fall gumman. Ses imorgon, längtar! Puss

2012-02-09 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0