Dagen som försvunnit i ett svep

Skönt med sovmorgon idag. Sedan jag klev upp så känns det som att denna dag bara försvunnit i ett svep. Fast det har i och för sig inte varit mycket tid då man inte gjort något alls. Gjorde mig iordning, gjorde Julian iordning, gav han lunch, for på begravning, mat och fika efter begravning, hem, bytte kläder, ner på friskis och nu är jag hemma igen. En dag med mycket känslor, för så blir det ju på en begravning. Även om jag inte kände Robbans farfar så väl så var det ändå jobbigt och jag kom att tänka på så mycket annat då jag satt där och tittade på kistan och på alla ledsna människor. Så blir det ju och tur är det väl att man inte behöver gå på begravningar så himla ofta.

Tusen tack för barnpassningen idag finaste Victoria!


Min lilla buskille som var feberfri imorse, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0