Det går åt rätt håll

Lilleman sov gott inatt och vaknade halvsju imorse. Febern har legat på strax över 38 grader så det går åt rätt håll känns det som. Imorgon hoppas jag att han får vara feberfri.

Jag och syster var iväg och handlade lite mat o sånt under dagen. Middag åt vi i Skönsberg tillsammans med Robbans syskon och pappa med flera. Julians äldsta faster samt hans två kusiner är och hälsar på från göteborg så trevligt var det att träffa dom. Imorgon träffas vi igen då det blir begravning för Robbans farfar. Vickis är snäll och passar Julian så vi inte behöver ta med oss honom då han säkert inte vill sitta still och se folk ledsna. Förhoppningsvis får jag umgås lite med vännen min när vi kommer hem också. Sedan ska jag dra och träna imorgon också då det inte blev av idag.




Julian, kusin Alva och faster Therese.

Alla hjärtans dag idag också. Känns väl inte som en sådär jättespeciell dag för min del och vi har inte firat den på något speciellt sätt. Jag älskar min karl lika mycket idag som jag gjorde igår och som jag kommer att göra imorgon, sådär galet mycket att det inte går att beskriva. Härligt är det med kärlek och visst blir det så att man tänker extra mycket på den man älskar en dag som är full av hjärtan och uppvaktningshysteri. Kärleken är underbar och jag är lycklig med min vackra man vid min sida!


Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0