Feber

Gårdagens arbetspass gick galant om än långsamt då det var väldans lugnt på jobbet. Köpte med mig lite ost, kex, vindruvor och päron hem som jag och hjärtat mumsade i oss. Gott var det och mysigt var det att bara få "vara" med mannen i mitt liv.

Imorse, rättare sagt klockan sex, klev jag och Julian upp idag. Tyckte att han kändes varm från och till under förmiddagen men det blev inte att jag tog tempen på honom förrän vid ett. Tempen visade 38.7 så feber hade han ju vilket kunde förklara hans bristande matlust. Duktig att dricka vatten har han dock varit samt att han ätit lite glass, avokadoröra samt lite pasta carbonara till middag. Tog tempen vid sju nu ikväll och den visade då 39.3 så han fick en alvedon så han förhoppningsvis får sova inatt. Trots febern så har han varit rätt så glad och det mest tydliga på att han inte är riktigt pigg är att han kunnat sitta med en i soffan och myst i stunder vilket han aldrig har ro till då han är frisk. Min älskade lilla kille. Detta är första gången Julian fått någon märkbar feber så han har ju klarat sig länge ändå tycker jag. Förhoppningsvis håller den inte i sig så länge heller.


Ännu en fin bild som Lisa tagit på min älskade lilla skatt.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Krya på sig lille man tills onsdag då vi ska leka!

2012-02-13 @ 22:51:26
Postat av: AnnaMaria

Sötaste finaste Julian! Snart måste vi ses Ida! Någon dag nästa vecka kanske? Om vi är friska då.. och det ska vi vara! Kram!

2012-02-15 @ 19:55:44
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0