Fjällen


På väg



Såhär roligt tycker Julian det är att åka bil.





Under fredagen trotsade jag, Glenn, Andreas, Alex, Johanna, Andrea och Linnea kylan och åkte utför. När jag spände på mig brädan så kände jag mig rätt pirrig över hur det hela skulle sluta, om jag ens skulle ta mig nerför backen då det var cirka åtta år sedan jag sist stod på den. Men det gick bra och jag vurpade inte en enda gång (!). Fast det var verkligen sjukt jobbigt, men samtidigt väldigt roligt. Kallt var det även men vi gick in och värmde oss med jämna mellanrum så det gick bra ändå. Träningsvärk fick jag också, gött.




Under lördagen gick vi iväg mot skidbacken för att grilla lite korv och få lite frisk luft. Kallt som tusan var det men det var dock så skönt att få andas in den kalla luften.





Det blev även massa mys inomhus då det som sagt var väldigt kallt i helgen. Men inte gick det någon nöd på oss utan vi hade det väldigt trevligt.






Tack alla inblandade för en trevlig fjällvistelse!


Kommentarer
Postat av: vickis

Ser supermysigt ut!

2012-02-08 @ 19:50:33
Postat av: Emelie

Ser ut som ni haft härliga dagar i fjälls! :-)

2012-02-09 @ 19:56:35
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0