Fredag 24/2

Idag blev det en promenad in till stan för att kika på lite grejer innan jag och Julian skulle vidare till Lisa och Ludwig. Gummistövlar hade varit bra att ha på fötterna idag då det blev väldans blött i mina skor. Hos Lisa och Ludde hade vi det bra och trevligt. Tack för idag!





Under eftermiddagen och kvällen har man agerat frisör då jag klippt Majkel och slingat håret på mamsen. Nu har dom packat klart sina väskor och resfebern börjar att komma, pirriga är dom. Själv känner jag mig rätt trött så jag kommer nog inte orka att hålla mig vaken tills de rullar härifrån om cirka två timmar.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!

Kul att du tittat in på min blogg! Julian har dom största finaste ögonen i stan tror jag ;)

Ha en bra helg!

2012-02-25 @ 10:28:58
URL: http://emmybingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0