Gårdagen med lillasyster

Igår kom lillasyster och Mimsy  och hälsade på oss. Vi lagade hemmagjorda köttbullar med kokt potatis, gräddsås, kokta morötter och lingonsylt till lunch. Supergott blev det. Jag gjorde även tre små flätor på lillasyster inför Thailand. Resultatet ses på bilden nedan.


Vackraste lillasyster

Vi var ju såklart tvungna att gå ut i det underbara vädret! Så otroligt skönt, dock halt var det då jag vurpade två gånger. Längtar tills all snö är borta så man kan njuta av våren och den kommande värmen. Ingen mer vinter, tack!




När vi kom in igen åt vi lite mellis, nyponsoppa med glass. Smaskens var det. Sedan åkte lillasyster och Mimsy hemöver. Nu dröjer det länge tills vi ses igen och jag kommer att sakna dom.



Igår kväll var det tänkt att jag skulle dansa afrodans. Dock var ledaren sjuk så istället blev det ett medelpass som var sjukt jobbigt. Fast roligt och skönt var det verkligen efteråt och det tog lång tid innan jag återfick min normala bleka nyans i fejan. Känns i kroppen idag kan jag lova, även om den riktiga träningsvärken ej infunnit sig ännu. Men det kommer att komma.


Kommentarer
Postat av: lilla

och jag kommer sakna er, MASSOR!!

2012-02-24 @ 09:10:13
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0