Hemma, ute, träning


Lilla myskillen imorse.

Under förmiddagen fick vi besök av lillasyster efter att hon hade varit och besiktat sin bil. Julian blev glad, och jag likaså. Mys och bus med moster var väldans roligt tyckte lilleman. När hon sedan for hemöver var det dags för vila. Lunch åt vi då han vaknade och det går faktiskt bättre och bättre för honom att äta själv. Många gånger verkar han dock för lat för att göra det och leker hellre med maten fastän han gapar då man ger honom. Vi tog oss efter det ut i det vackra vädret (bortsett från blåsten) en sväng så att Julian fick gå omkring och kika lite.



Finaste killen och en osminkad mamma som inte ser nå vidare fräsch ut.

För en stund sen kom jag hem efter ett träningspass. Skönt var det och det är roligt att upptäcka att man faktiskt orkar mer och mer för varje gång man går dit. Som att det har någon sorts effekt. På torsdag ska jag dit nästa gång. Nu ska jag ta mig en dusch innan jag kryper ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0