Hoppas på en bättre dag

Idag är humöret bättre än det var igår kväll och nu hoppas jag på en bra dag. Julian vaknade strax innan sju och hann mysa med sin far medan jag vaknade till. Jag och Julian har myst en massa och han har varit världens goaste unge som gör mig alldeles varm i kroppen och fyller mig med kärlek då jag ser på honom. Kan inte förstå hur vi kunnat få en sån vacker liten kille och jag är så otroligt tacksam över mitt underbara barn, att han är frisk och mår bra. Utan min lilla gosse vore jag inte hel.


Goskiten min för någon dag sedan.

Snart ska vi börja att göra oss i ordning då vi ska hälsa på Lisa och Ludde. Ska bli trevligt!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Vickis

HA en MYCKET bättre dag idag hjärtat! <3 Love you

2012-02-10 @ 12:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0