Promenader och kompishäng

Idag har det promenerats. Blev först en promenad ner till stan och till Julians farmor för att umgås lite med henne och Susanne, eller främst för att dom skulle få träffa Julian. Blev sedan en runda på stan med Lisa innan det blev en promenad hem igen. Det fick bli dagens träning då jag inte kunde ta mig till friskis idag. Halt som attan har det varit och dagar som dessa är jag verkligen nöjd över att ha en barnvagn som hjälper till att hålla en på benen för att undvika brutna ben och en blåslagen kropp. Skönt väder i övrigt har det varit om man bortser från de kyliga vindarna.

När vi kom hem så dröjde det inte länge innan underbara vännen Victoria kom och hälsade på oss. Vi har surrat och bara varit, en sån där härlig eftermiddag och kväll man bara kan ha med fina vänner. Käkade lite mat gjorde vi också. Tack för idag vännen!

Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen innan jag kryper ner i sängen. Hade tänkt ta ett bad men det får bli en annan dag.

Kommer framöver att tillägna speciella personer i mitt liv egna inlägg här i bloggen då detta är något jag tänkt på en tid och som jag hoppas blir bra. Jag vill framhäva de underbara människorna jag har i mitt liv och beskriva vad de betyder för mig. Vi får se hur det blir, det vet jag inte själv ännu, men förhoppningsvis blir det som sagt bra.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0