Så var vi bara tre

Jag piggnade på mig igår kväll och var vaken tills mamma och Majkel åkte. Pratade med lillasyster imorse och bilresan ner till arlanda hade gått bra. Just nu sitter de uppe i luften och ska om inte alltför länge mellanlanda innan de sedan åker vidare mot Thailand. Lyllos dom. Här hemma är det mer eller mindre storm ute och inte alls nå skönt väder. Trots att det bara är -2 grader känns det isande kallt med de friska vindarna. Tur att solen i alla fall är framme och gör det lite trevligare.

Jag och lilleman har varit och handlat på City Gross och kom hem för en liten stund sen. Julian satt så fint i kundvagnen och skötte sig utomordentligt. Trött var han när vi kom hem så efter att ha gått något varv runt gården med han i vagnen så sov han sött.

En kopp kaffe ska jag ta och göra iordning och sedan städa badrummet nere innan lillgossen min vaknar igen. Kärleken ligger uppe och sussar efter det första av helgens tre nattpass så jag och lilleman försöker att hålla så låg nivå vi bara kan, inte alltid lätt med en vild ettåring kan jag lova.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0