Städning och träning

Idag har jag plockat och städat i princip hela dagen. Nu är det rent och städat, så skönt! Trött har jag varit också, som bara den även. Pallrade mig i alla fall ner till friskis och körde på för fullt under passet så nu är jag ännu mer slut än innan. Kommer med andra ord att somna utan problem som det känns.

Imorgon ska jag och Julian åka ut till birsta en sväng och kika runt lite. På kvällen ska jag ner på Olearys och käka och dricka någon öl med fina tjejer. Ses framemot!

Nedan är två bilder som Lisa knäppte då vi var där och hälsade på senast.


Kommentarer
Postat av: Vickis

Hihi, vad gullig han är som ger ludde ett smakprov! =)

2012-02-28 @ 22:50:56
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0