Stödetripp och yoga


Solstrålen min har det trevligt med sin moffa.

Idag har vi varit i Stöde och hälsat på och mormor och morfar bjöd på
lunch samt. Julian åt liksom oss andra crepes och tyckte att det var gott.




Vi var även och hälsade på min gammelfarfar som var rätt så pigg idag. Hjälpte honom att klippa ner och fila naglarna och det var nog första gången som han själv bad om att jag skulle göra det. Tacksam för hjälpen var han som alltid också. Det bästa med besöket för hans del var säkerligen att han fick träffa Julian. Roligt att se den gamla mannen bli så glad och le stort då han ser min lilla solstråle.




Vï åkte tillbaka till mormor och morfar efter besöket hos gammelfarfar och Julian fick då sitta på kontoret och pilla på grejerna med sin gammelmorfar. Han hade det så roligt där att han inte ville gå därifrån och fika lite innan vi skulle fara hemöver. 

Nu ikväll har jag varit på ett yogapass på friskis. Det var skönt måste jag säga och samtidigt kändes det väldigt konstigt att sätta sig i bilen utan att vara svettig och knallröd i ansiktet som jag blir vid ansträngning. Får se hur det känns i kroppen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0