Trevliga måndag


Vi idag.

Imorse kom hjärtat hem efter sitt tredje nattpass i rad. Jag och Julian myste på och gjorde oss iordning innan vi åkte ut på ica maxi för att handla lite. Åkte även förbi djurkompaniet för att köpa ett nytt lysrör till akvariet då det gamla la av. Hem och lastade av grejerna innan vi åkte vidare hem till Anna-Maria och My. Där fick vi äta god lunch, fika och umgås. Trevliga timmar hade vi tillsammans med dom och jag hoppas att det inte dröjer så länge tills vi ses igen.







Under tiden jag förberedde dagens middag så fick Julian äta på egen hand. Nedan visas
 hur det kan se ut när man låter han äta själv (ser dock inte alltid såhär hemskt ut). Direkt
efteråt blev det badet kan jag lova. Usch vad jag har svårt för det här med kladd, stackars
barn kommer aldrig lära sig att äta själv då jag inte klarar av att han kladdar.



När hjärtat kom hem från träningen så åt vi god middag.
God västerbottenpaj med ett glas vitt till. Väldigt gott kan jag lova.
Lite måndagsmys sådär.




Kommentarer
Postat av: Vickis

Åh! Ser ut som en härlig dag och fantastiskt god middag!

2012-02-27 @ 22:38:09
Postat av: Anna-Maria

Tack för igår! :) mm den middagen såg inte dålig ut. Gott! Ses snart igen! Puss!

2012-02-28 @ 06:49:05
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: a-m

Blev shoppat en läpppenna och en rouge! :)

2012-02-28 @ 10:09:17
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0