Underbara vackra skatt

Måste delvis ändra min uppfattning om dagens väder som jag beskrev i det tidgare inlägget idag. När Julian vaknade så ville han inte gå in utan gick omkring på altanen och där var det minsann jätteskönt. Vindstilla och solen värmde så skönt! Julian var så nöjd och glad och lyste nog starkare än solen självt just då.




En tur på stan blev det för lilla familjen idag då vi skulle kika efter lite vårkläder till lillgossen. En pippitröja fick följa med hem idag, jacka och mössa får vi kika vidare på. Nya skor måste han också ha men vi avvaktar och ser vad som kommer in här framöver. Har en känsla av att det kommer komma in en hel del fina vårkläder framöver så ska försöka att ha lite is i magen. Själv köpte jag mig ett nagellack då jag nu ska göra ett tappert försök att sluta bita på naglarna, får se hur det går. Jag har ju lyckats förr så det borde gå bra.

Julian har för övrigt varit helt underbar idag (det är han alla dagar men idag ännu mer)! Han har varit så glad, busig, mysig och helt underbar. Jag tror inte att jag blivit irriterad på honom en endaste gång idag och det tillhör inte vanligheten numera kan jag lova då han gärna testar mina gränser otaliga gånger varje dag. Det var nästan så att jag inte ville natta honom utan bara mysa och titta på min vackra lilla skatt hela kvällen, underbara barn.





Nu sover min underbara unge gott i sin säng och jag sitter och kikar på Melodifestivalen i min ensamhet. Robban åkte på jobbet för ett tag sedan så jag får spendera denna härliga lördag på egen hand, men det går bra det också. Skönt att vara ensam ibland.



Jag är så tacksam över att få vara din mamma älskade barn.
Jag är så stolt över dig och jag älskar dig mer än något annat.
Jag ska verkligen göra allt jag kan för att du ska få ett bra liv,
att du ska växa upp och bli en stark individ med en ljus framtid.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Gokillen och snyggbruttan! Vilken tur att jag känner er! <3

2012-02-26 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0