Vackra barn

Har haft en väldigt trevlig dag hos Lisa och Ludde idag. Våra killar har blivit så stora och är inga små bebisar längre. Våra vackra barn! Vi fick även träffa Kicki och Evin en sväng vilket var väldans trevligt då det inte blir så ofta. När jag tog fram min kamera för att knäppa lite kort så dog den lika snabbt, slut på batteri. Som tur var knäppte Lisa massa fina bilder istället som jag fått skickat till mig. Tack för idag och tack för bilderna!




Blir en tidig kväll för min del då jag har varit trött hela dagen och imorgon blir det till att kliva upp i ottan då man ska jobba ett dagpass. Sedan blir det bara till att ta det lugnt imorgon kväll då ett kvällspass väntar på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0