Bullbak och kalasplanering

Idag har jag bakat kanelbullar. Kanske inte för första gången i mitt liv men det var verkligen evigheter sen sist och jag kände mig som en nybörjare. Med lite stöttning från mamma så blev det till sist kanonbullar! Dom kommer det bland annat att bjudas på då min lilla prins fyller ett år på onsdag (kan verkligen inte fatta att min lilla bebis snart varit med i ett års tid).

Nu under kvällningen har jag kikat och planerat över vad mer som ska serveras på det lilla kalaset och skrivit handlingslista. Jag hoppas att det kommer att räcka, men det borde det göra. Jag är (ni som känner mig vet) en person som alltid gör alldeles för mycket i rädsla av att mat eller dylikt inte ska räcka och det blir alltid massor över så då borde det räcka. Hoppas. Det löser sig nog i vilket fall.


Fina va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0