Gårdagens födelsedagsbarn

Igår fyllde en av de absolut viktigaste personerna i mitt liv år. Den personen som funnits vid min sida sedan den dagen jag föddes, den personen som påverkat och hjälpt till att forma mig till den personen jag är idag. Den personen som aldrig skulle svika mig, som alltid finns där oavsett vad. Den personen som jag aldrig kommer kunna återgälda eller tacka tillräckligt för allt hon gjort för mig. Det är såklart min älskade mamma jag skriver om. Världens bästa mamma som jag är så otroligt tacksam och glad över att ha i mitt liv. Hon är verkligen bäst, just so you know! Återigen, grattis bästa mami!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis grattis från mig och familjen med. Saknar er. Puss och kram

2012-01-23 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0