Halkiga, blöta måndag.

Idag på förmiddagen gick jag och mamma med Julian i vagnen ner till stan. Blöt var jag om tårna då vi var framme i stan där vi mötte upp lillasyster och ändå hade det inte ens börjat regna då. Vilket underligt vinterväder det bjuds på må jag säga. Hur som, vi kikade runt i lite affärer och mamma var den som shoppade mest idag och det hör då inte till vanligheten. Efter lunch och shopping tog vi bussen hemåt.

Jag och Robban åkte sedan till sjukhuset för att hälsa på Robbans farfar en sväng. Väl hemma igen tillagades dagens middag som bestod av kycklinglår med ris, sallad och guacamole (de andra hade curysås tilll). Julian tyckte mycket om avocado och åt duktigt trots att han var så trött. Han fick sedan bada glatt innan det blev pyamas och läggdags för honom.

Imorgon ska jag, mamma, Linn och Julian åka ut till birsta en sväng. Måste köpa ett örngott på ikea då jag tydligen köpte ett för lite då vi var där sist. Får sedan se vad mer morgondagen har att erbjuda, kanske vill vädret tillåta Julian att få åka lite pulka?

Liten Julian i Rättvik under midsommarhelgen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej fina Ida. och tack så mycket. det är verkligen helt underbart. och jag hoppas det fortsätter så här :). gott nytt år på dig/er! och så hoppas vi på att kunna ses vid mitt årliga sommarbesök i år igen :). kram!

2012-01-02 @ 23:25:00
URL: http://emeliestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0