Hejdå 2011, välkommen 2012!

God fortsättning! Gårdagen var en mycket bra dag. På förmiddagen åkte jag och Julian ner till stan för att fika med Jasmina innan hon skulle åka ner mot Göteborg igen. Trevligt var det och Julian skötte sig prickfritt på stan och var en glad och nöjd liten kille som skrattade mest hela tiden.





Under eftermiddagen åkte jag, Julian, mamma och Micke ut till lillasyster och hennes familj för att fira in det nya året. Hjärtat jobbade natt så han var tyvärr inte med oss. Vi åt förrätt och umgicks innan jag åkte in till stan och jobbet för att hämta upp Victoria som också spenderade kvällen med oss. När vi kom hem till syster igen så åt vi varmrätten och sedan dröjde det inte alltför länge innan vi fick klä på oss och gå ut och skåla in det nya året. Julian vaknade inte av alla raketer som sköts mot himlen som tur var och Mimsy skötte sig galant. Kallt var det så vi blev inte ute speciellt länge utan gick sedan in för att dricka kaffe och äta efterrätt. Efterrätten skulle bestå av hemgjord saffransglass men den ville inte riktigt stelna så istället blev det snickerskaka som syster bakat och saffransglassen fick vi avnjuta imorse istället, mycket gott! Strax innan klockan var två sa jag godnatt och somnade nöjd och glad efter en trevlig kväll.
'

Julian fick smaka på en sur godis och det var mycket gott tyckte han.


Julian myser med Momme och såhär såg jag ut igår.


Toast Skagen bjöds det på till förrätt, mycket gott!


Micke och mamma samt Andreas och Linn var fina och glada.


Inbakad fläskfilé med champinjoner och gorgonzolasås med potatis-
gratäng och sallad bjöds det på till varmrätt, gott värre!



Trevligt vid middagen.


Gos med finaste Mimsy.


Mamma, Linn, Andreas, Mimsy samt Micke och Victoria.


Skål!

Tack alla inblandade för trevligt nyårsfirande!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vet inte vad som hänt, men ska lägga in den igen för han är sååå söt! :-) vilken härlig nyårsmiddag, mmmums! Önskar er gott nytt år! Kram :-)

2012-01-01 @ 23:46:00
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0