Hipp hipp Hurra!

Klockan 12.34 för ett år sedan förändrades mitt liv. Det var då jag fick se min vackra son för första gången och det var kärlek vid första ögonkastet. Ett år har nu gått och han har förgyllt varenda dag i mitt liv sedan den dagen han kom. Han har vuxit så det knakat och utvecklats något otroligt och är idag en egen liten individ med en stor personlighet och en väldgt stark vilja. Det är en gåva att få se denna fantastiska utveckling hos mitt kära barn och jag njuter. Visserligen känner jag lite panik över att tiden går så otroligt fort och skulle gärna bromsa tiden men då det inte går så är det bara att hänga med och njuta. Det finns ingenting som jag inte skulle göra för världens bästa min underbara unge.

Hipp hipp Hurra på födelsedagen Julian! Mamma älskar dig mest av allt!


Känns som igår fast samtidigt som en evighet sedan.
Julian, en dag gammal (eller ung kanske).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0