Jag vill ha!

Fredagskvällens galej var mycket trevligt och vi var inte hemma förrän sent på natten. Vaknade tidigt (runt nio) på lördagsmorgonen och kände mig rätt pigg och fräsch. Vi åkte ut och hämtade bilen, hälsade på syster med familj innan vi åkte och hämtade vår lilla guldklimp hos sin farmor. Blev mys hemma och en mycket tidig kväll då jag somnade i andra reklampausen av Gladiatorerna. Så igår var jag verkligen pigg och utvilad vilket var mycket skönt. Jag och Julian tog och städade och donade på morgonkvisten och myste en massa. Julian följde sedan med mamma och Micke samt min mormor och morfar för att kolla på Emily Freeman (en häst). Under tiden dom var där så var jag och hjärtat på husvisning. Jag vill ha! Nu får vi se vad som händer, jag hoppas att det blir vårt för det kändes verkligen rätt. Lite snack med banken och så är vad som måste planeras in innan vi ev kan ge oss in i någon budgivning.


Julian, moffa och Emily Freeman.

Idag ska jag och Julian ner på stan och luncha med Lina. Ska bli skojsigt att träffa den bruttan då det var ett tag sedan nu. Sedan blir det till att kika runt efter lite nödvändigheter på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0