Julian 1 år

Vilken härlig födelsedag Julian haft idag! Har haft massa trevliga människor som varit här och uppvaktat honom med massa fina presenter. Julian har verkligen mått som en prins hela dagen och somnade sött efter en intensiv men mycket rolig dag. Tusen tack alla ni som kom och förgyllde Julians dag! Tack för trevligt sällskap och för alla fina presenter.

Nedan är massa bilder från dagen och kvällen, enjoy!


Började dagen med att slicka ur skålarna då jag gjorde i ordning
tårtan, gott! Sedan blev det badet för att få bort allt kladd.

Vid tolvtiden dök det första gänget med födelsedagsfirare upp och vi åt lunch och öppnade paket.





Mitt i paketöppningen kom ytterligare fyra fina personer för att uppvakta mitt lilla gulltroll.



Sedan blev det fika och givetvis åt även Julian tårta.



När det sedan blev tomt hus så gick jag och Julian ut och tog lite frisk luft innan lilleman
somnade i vagnen för att samla lite krafter innan nästa födelsedagsfirargäng skulle anlända.


Lite mys i den fina jumpsuiten fick det bli innan finkläderna åkte på igen.


Vid femtiden var det dags för kalas nummer två och Julian njöt av all uppmärksamhet och uppvaktning.





Återigen, tusen tack för idag!


Kommentarer
Postat av: Vickis

Tack själv för ett fint kalas och massor av gott att äta! <3

2012-01-11 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0