Kärt återseende





Igår fick jag äntligen träffa mina underbara och fina vän Ethiopia. Sist vi sågs var i början av juli så det var jättelängesedan sist. Hon var lika vacker och underbar som hon alltid är och det var så härligt att få krama om henne och hon gör mig så glad. Hon är verkligen en av de bästa! Så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra och ses så sällan, men vi kommer alltid att vara vänner, det är jag övertygad om.

Julian fick en jättefin mjukisdress (tröjan har han på några av bilderna ovan), en matta med bilbanemotiv samt tre leksaksbilar som han kan köra med på mattan. Jag fick en duschcreme och bodybutter med Papayadoft samt skrubbhandskar. Återigen, tack så hjärtligt för alla fina saker!

Jag älskar dig Ethiopia och finns alltid vid din sida.
Du är en vän för livet!
Tack för att du är du och för att du finns i mitt liv.
Aj Lav Jo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina bilder och text. Hon har tur, ni har tur som har varandra. En väns kärlek är alltid något speciellt. <3

2012-01-08 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0