Pulkåkning

Imorse rensade jag och mamma kylen (Julian var också delaktig). Kastade massa gammalt, torkade ur och organiserade om något så nu är det ordning och reda där. Mamma åkte sedan  till frissan och då hon kom tillbaka åkte vi ut till syster. Där bjöds det på god lunch, smaskiga crepes med svampstuvning till mig och mamma medan Linn och Julian åt pannkakor med grädde och sylt. Sedan gick jag och Linn ut med våra vilddjur. Tack vare all den fina snö som kom inatt så kunde Julian få åka en tur på sin fina gröna pulka. Mimsy fick springa lös på ängen och båda våra småbebisar var nöjda med livet.




Väl hemma igen var det dags att städa. Dammsugaren och moppen åkte fram så nu är i alla fall nedervåningen städad och ren. Dammtorka orkade jag inte idag. Middag tillagades och sedan har kvällen bestått av massa mys och lek med lilla familjen. I förrigår upptäckte förresten Julian att han kunde klättra upp i fotöljen i vardagsrummet och har sedan dess klättrat upp i den många gånger. Jätteroligt är det tycker han, och fort går det även.




Imorgon blir det jobb för mig, 9.45-21. Så det är min morgondag. På lördag ska jag äntligen få träffa finaste Ethi. Som jag saknat den donnan! Får se vad vi hittar på men umgås ska vi göra i alla fall, så mycket det bara går innan hon åker ner mot Stockholm igen på söndag.


Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.24

Ja den är verkligen fin :-)



Hoppas allt är bra med er :-) Kram kram

2012-01-06 @ 00:23:25
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0