Städa, tvätta, plocka, baka, leka...

...Det är vad jag har haft för mig idag. Städningen är jag så gott som klar med nu, skönt! En morotskaka har jag hunnit med att baka hittills och nu medan lilleman vilar så tänkte jag sätta igång med nästa bakningsprojekt, jordgubbscheesecake på kladdbotten. Har aldrig tidigare gjort denna så jag hoppas den blir god. Återstår att se imorgon. Tårtan tror jag att jag gör imorgon bitti, eller ikväll, får se.

Hjärtat kom hem och åt lunch med oss och då han sedan åkte tillbaka till arbetet så klädde jag och Julian på oss ytterkläderna och gick ut en sväng. Skönt med lite frisk luft då temperaturen var lagom och det inte var för kallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0