Tidig morgon och orolig sömn.

Trots att jag somnade strax efter tio igårkväll så var jag obeskrivligt trött då lilleman vaknade 05.44 imorse. Detta beror nog till stor del av att jag inte alls sovit bra inatt utan drömt massa konstigt vilket resulterat i att jag vaknat massa gånger för att därefter somna in och hamna i den konstiga drömmen igen. Nu, sådär två timmar senare, börjar jag vakna till och har hunnit med att mysa med min lilla goklimp. Han är verkligen världens underbaraste lilla skapelse!




Idag ska jag och gosen hälsa på hans farmor något. Sen vet jag inte vad mer det blir.

Har förresten glömt att berätta att jag och Victoria bokade våra flygbiljetter till Barcelona i söndags. Lördag femte maj åker vi och onsdag den nionde maj kommer vi hem igen. Kommer att bli great! Nu är det bara boende vi måste ordna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå va avundsjuk jag blir!! Vill också..:( pussa fina pojken från mig..:) kram

2012-01-19 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0