Trevlig dag med momme och moffa

Jag och Julian har haft en kanonbra dag! Innan vi åkte till Stöde så kom lillasyster förbi med Julians vagn som blev kvar hos henne igår. Väl här hjälpte hon mig att uppehålla lillgullet medan jag klippte honom. Han var jätteduktig och det gick verkligen över förväntan, hade räknat med ett litet huvud som skulle fara fram och tillbaka men han satt relativt still.


Här väntar vi på att momme och moffa ska komma.

När vi kom till momme och moffa så var det lunchdags och det bjöds på god sallad. Julian var inte sugen på någon mat utan var mest trött pga väldigt lite sömn under förmiddagen. Fast sova ville han inte trots försök utan han var nöjd och glad ändå.


Julian hade det skoj med gammelmoffa på kontoret där det fanns massa roligt att knappa på.

Efter lite kaffe så klädde vi på oss och gick ut för att leka i snön.
Bilderna nedan visar hur roligt Julian tyckte att det var.





Premiäråk med snowracer blev det även vilket var skojigt värre!

Åkte sedan och hälsade på min gammelfarfar som var betydligt mycket piggare än sist jag träffade honom. Han uppskattade att få se Julian springa runt och tycker att min lilla kille är så duktig. Blev sedan middag hos mormor och morfar, en kopp kaffe på maten för att därefter åka hemåt igen. En mycket trevlig och lyckad dag har vi haft. Tack och bock för idag mormor och morfar, ni är verkligen toppen!



Kommentarer
Postat av: Vickis

Fint det blev klippt! =)

2012-01-18 @ 21:53:02
Postat av: Emelie

Tack så mycket! :-) Vilka härliga bilder och vad söt Julian är! Man smälter ju när man ser det lilla busfröet! ;-) Pontus sa att Robban fyller år idag, grattis till honom!!! :-)

2012-01-18 @ 23:10:14
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0