Tisdag och onsdag


Glad kille igår morse.

Igår blev det en tur ut till ikea med mitt lilla hjärtegull, mamma och syster. Handlade det där örngottet samt lite småprylar till Julian. Efter shoppingen blev det lunch på ikeas restaurang. Handlade lite föda på Willys innan vi begav oss hemåt. Ingen pulkåkning blev det igår då det var knöliga isvägar överallt.




Idag tog vi och åkte ut till Drakborgen där vi mötte upp Sandra, Ludde och Charlie samt Sandras lillasyster. Vi var inte direkt ensamma där kan jag lova, usch och fy vad mycket ungar (och föräldrar också för den delen). Blev en sväng på DollarStore och Apoteket innan vi kom hem igen. Trötta var vi då alla tre och somnade skönt.





 Blev min egenkomponerade fiskgryta till middag idag. Gott och uppskattat av samtliga vid middagsbordet. Innan middagen tog mamma med sig Julian ut för lite pulkåkning vilket han uppskattade mycket. Badat har lilleman också hunnit med ikväll. Nu sover han så sött.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Stilig kille!! :-) sitter på korpenmatchen nu och önskar att jag hade sällskap av dig :-D Robban frågade vart jag hade heja plakatet? ;-) haha...

2012-01-04 @ 21:30:43
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0